On vastuullamme toimittaa tuotteita, jotka vastaavat oikeuksiasi kuluttajana. Jos on aihetta epäillä, ettemme ole täyttäneet velvollisuuksiamme, ota meihin yhteyttä puhelimitse 09 4245 9144 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Peruutusoikeus:

Sinulla on oikeus perua tilaus (sopimus) 14 päivän sisällä ilman erityistä syytä.

Peruuttamisaika umpeutuu 14 päivän jälkeen siitä päivästä, kun sinä tai osoittamasi kolmas osapuoli (muu kuin lähetti) on saanut tavarat haltuunsa.

Käyttääksesi peruutusoikeuttasi sinun tulee selkeästi kertoa meille sopimuksen perumispäätöksestäsi kirjallisesti, esimerkiksi postitetulla kirjeellä, faksilla tai sähköpostilla. Yhteystietomme ovat:

PCSpecialist B.V.
Trompenburgstraat 4
6412 ZH
Heerlen
Alankomaat

Puh.: 09 4245 9144
Sähköposti: [email protected]


Jos olet kirjautunut sisään asiakastilillesi, voit käyttää RMA-palautuslomakettamme, mutta tämä ei ole pakollista. Käyttäessäsi lomaketta lähetämme sinulle peruutuksen vastaanottamiskuitin sähköpostitse saman tien.

Tilauksen purkamiseksi riittää, että kerrot meille peruutusoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Sopimuksen peruminen käytännössä:

Peruessasi tilauksen (sopimuksen) hyvitämme kaikki sinulta saamamme maksut, mukaanlukien toimituskulut. Toimituskuluja ei hyvitetä, jos valitset standardista poikkeavan, maksullisen toimitustavan. Valinnaisia lisäpalveluita eli pikatoimitusta tai ensisijaisen kokoamisen palvelua ei hyvitetä, jos tilatut tuotteet on jo lähetetty, koska palvelusopimus on täytetty perumisaikana.

Huomaathan, että pidätämme oikeuden tehdä vähennyksen takaisin maksettavasta summasta toimitettujen tuotteiden arvonlaskun mukaisesti, mikäli arvonlasku on johtunut vastaanottajan tavasta käsitellä tuotteita.

Suoritamme takaisinmaksun ilman kohtuutonta viivästystä viimeistään 14 päivän kuluessa laskien siitä päivästä, jolloin saamme toimitetut tuotteet takaisin, tai 14 päivän kuluessa päivästä, jona esität todisteen tuotteiden palauttamisesta, tai jos tuotteita ei ole toimitettu, 14 päivän kuluessa päivästä, jona saamme tiedon sopimuksen perumispäätöksestäsi.

Suoritamme takaisinmaksun käyttäen samaa maksutapaa, jota alunperin käytit maksamiseen, ellei toisin sovita. Sinulle ei missään tapauksessa tule kuluja takaisinmaksun seurauksena. Voimme pidättää takaisinmaksua, kunnes olemme saaneet tuotteet takaisin tai olet toimittanut todisteen tuotteiden palautuksesta, riippuen kumman saamme ensin haltuumme.

Jos toimitimme tavarat kohteeseen Suomi, voimme noutaa tavarat, mutta sinä joudut maksamaan palautuksesta koituvat kulut. Useimmilta kohteen Suomi alueilta noutojen hinta on 74 €.

Ongelmatilanteissa

Useimpiin ongelmiin löytyy ratkaisu asiakaspalvelumme kautta. Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soittamalla numeroon 09 4245 9144.

Jos tiedät, kenen kanssa puhuit aiemmin, voit pyytää asioimaan saman henkilön kanssa uudestaan.

Tarvittaessa voit myös pyytää saada puhua esihenkilölle, joka auttaa löytämään ratkaisun ongelmaan tai mihin tahansa muuhun asiaan.

Reklamaation tekeminen

Jos olet yhä tyytymätön, voit tehdä reklamaation. Reklamaatio on toimitettava kirjallisesti, esimerkiksi kirjeenä. Yhteystietomme ovat:

PCSpecialist B.V.
Trompenburgstraat 4
6412 ZH
Heerlen
Limburg
Alankomaat

Puh: 09 4245 9144
Sähköposti: [email protected]


Jos haluat tehdä reklamaation sähköpostitse, kirjoita otsikoksi REKLAMAATIO, jotta sähköpostisi priorisoidaan oikein.

Vahvistamme reklamaatiosi saapumisen sähköpostitse siihen osoitteeseen, jolla tilaus on tehty, ja se osoitetaan reklamaatioista vastaavalle vastuuhenkilölle.

Tutkimme asian ja pyrimme vastaamaan seitsemän arkipäivän kuluessa. Joissain tapauksissa saatamme lähettää kuitenkin tilannepäivityksen lopullisen vastauksen sijaan.

Lopullinen vastauksemme sisältää yhteenvedon ongelmasta, oikeudellisen vastuumme, ja mitä toimia on jo tarjottu tai tehty. Tarvittaessa kerromme myös suunnitelmamme ongelman korjaamiseksi.

Reklamaatio-ohjeet

Jos haluat peruuttaa tilauksen (sopimuksen), nopein tapa on kirjautua asiakastilillesi ja täyttää RMA-peruutuslomake. Lomakkeen käyttö ei kuitenkaan ole pakollista. Vaihtoehtoisesti voit käyttää alla olevaa peruutuslomakkeen pohjaa ja perua sopimuksen sillä:


Minä/Me [*] täten ilmoitan/ilmoitamme peruvani/peruvamme seuraavien tavaroiden kauppasopimuksen [*] / seuraavan palvelun tarjonnan [*],

Tilauspäivä: [*] / saatu [*],

Kuluttajan nimi tai kuluttajien nimet

Kuluttajan tai kuluttajien osoite

Päivämäärä: 21-09-2024

[*] Poista tarvittaessa