Kuinka kauan toimituksessa kestää?

Tietoa toimitusaikatauluista ja muista toimitukseen liittyvistä asioista löydät täältä.

Voinko soittaa teille?

Voit ottaa meihin yhteyttä: PCSpecialist päällä

09 4245 9144

maanantaista perjantaihin klo 10–18.

Kyllä. Voit valita kokoonpanossasi käytettäväksi koteloksi myös omaa koteloasi. Valitse se konfigurointi työkalusta kohdassa 1) VALITSE KOTELO.

Huomioithan, että kotelosi tulee olla mitoiltaan korkeintaan 600 mm x 300 mm x 630 mm ja painaa korkeintaan 24 kg.

Lähetäthän kotelon suoraan meille ja kirjoitathan tilausnumerosi osoitekentän ensimmäiselle riville. On sinun vastuullasi varmistaa, että konfigurointi työkalusta valitsemasi osat mahtuvat koteloosi.

Ainoat tarjoamamme ja tukemamme käyttöjärjestelmät ovat Windows 11 Professional sekä Windows 11 Home ja Professional. Voit ostaa tietokoneen ilman käyttöjärjestelmää ja asentaa itse omasi. Tässä tapauksessa emme kuitenkaan voi tarjota sinulle tukea ohjelmisto-ongelmissa.

Tavallisesti NVidia-grafiikkakorttimme ovat Zotac- tai Palit-merkkisiä. Meillä on kuitenkin joskus muitakin merkkejä valikoimassamme. Vaikka emme myy Founders Edition -kortteja, kaikissa korteissamme on NVidia-siru. Ainoat erot merkkien välillä ovat koko, ulkonäkö, tuulettimet ja takuu. Jos haluat tietää tällä hetkellä varastossamme olevien tuotteiden merkin, otathan meihin yhteyttä.

Tämä ei ole mahdollista, sillä myymme ainoastaan täysin varusteltuja kokoonpanoja. Kaikkien ydinkomponenttien tulee olla olla mukana tilauksessa, sillä kaikkien myymiemme kokoonpanojen tulee olla toimintakykyisiä ennen lähetystä. Tarjoamme kuitenkin ns. ”avoimen kotelon” takuun, jolloin voit asentaa itse omat komponenttisi eikä takuusi raukea kotelon avaamiseen. Lisätietoja varten luethan käyttöehtomme.

Emme myy yksittäisiä komponentteja vaan ainoastaan täysin varusteltuja kokoonpanoja. Jos kuitenkin olet jo ostanut kokoonpanosi meiltä, tarjoamme päivityksiä useimmille komponenteille.

Emme tarjoa kyseistä palvelua. Jos kuitenkin päätät myydä meiltä ostamasi tietokoneen, voit siirtää takuusi kirjautumalla sisään tilillesi ja menemällä kohtaan "Myitkö tietokoneesi? Siirrä takuu".

Toimipisteemme sijaitsee paikassa Heerlen Limburg, joka on lähellä Huddersfieldiä Yorkshiressa. Olet tervetullut noutamaan tilauksia toimipisteeltämme, mutta emme suosittele vierailua toimipisteessämme, sillä sitä ei ole suunniteltu tätä tarkoitusta varten.

Tavallisesti vastaanotamme tilisiirrot 1-2 työpäivän kuluessa. Tilauksesi käsitellään vasta, kun olemme vastaanottaneet maksun. Huomioithan, että fast-track-palvelu ei ole voimassa ennen kuin maksusi näkyy meillä suoritettuna.

Tavallisesti maksutapahtumat epäonnistuvat väärän laskutusosoitteen tai tilin riittämättömän katteen vuoksi, tai koska pankki on hylännyt maksun. Otathan yhteyttä pankkiisi.

Kun hyvitys on käsitelty, summan tulisi palautua tilillesi 3-5 työpäivän kuluessa.

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voit seurata sen edistymistä sivustollamme kirjautumalla sisään PCSpecialist-tilillesi.

Jos tilauksesi on jo lähetetty, UPS lähettää sinulle tunnuksen paketin seuraamista varten.

Tuotantoa edeltävä vaihe on kaikista pisin ja sen kesto riippuu saamiemme tilausten senhetkisestä määrästä ja tuotteista varastossamme. Ole asiakaspalveluumme yhteydessä, jos haluat tiedustella tilauksesi tilannetta.

Kokoaminen kestää yleensä 1-2 työpäivää, ja testausvaihe kestää yleensä enintään 2 työpäivää, tai 4 työpäivää, jos tilaat kokoonpanon nestemäisellä jäähdytysjärjestelmällä. Lähetämme sinulle sähköpostitse tilannepäivityksiä, kun tilauksesi on rakennettu, testattu ja lähetetty. Huomioithan, että viikonloppuja ja yleisiä vapaapäiviä ei lueta työpäiviksi.

Tarjoamme kaksi fast-track-vaihtoehtoa tuotannolle:

  • - 3 arkipäivää
  • - 5 arkipäivää

Jos tilaus on tehty ennen keskipäivää, kyseinen päivä lasketaan fast-track-palvelun ensimmäiseksi päiväksi. Huomioithan, että viikonloppuja ja yleisiä vapaapäiviä ei lueta työpäiviksi.

Käytämme UPS-lähettipalvelua pääasiallisena lähettinämme.

Voit jättää korjauspyynnön (RMA) kirjautumalla sisään tilillesi, menemällä kohtaan "Palautukseni" ja sitten "Pyydä RMA:ta". Otathan huomioon, että jos tilauksesi takuu ei ole enää voimassa, työstä veloitetaan. Myös vastaanottamisesta ja palautuksesta peritään maksu, ellet kuljeta kokoonpanoasi itse paikan päälle tai käytä kuljetukseen omaa lähettiäsi. Jos et ole varma onko tietokonettasi tai jotakin sen osaa tarvetta korjata tai palauttaa, otathan meihin yhteyttä.

Tavallisesti prosessissa kestää korkeintaan 2 viikkoa. Aika riippuu korjausten määrästä, tuotteista varastossa sekä ongelman monimutkaisuudesta. Teknikko lähettää sinulle ajantasaista tietoa kokoonpanoosi liittyvän työn etenemisestä.

Tämä tarkoittaa sitä, että kokoonpanosi on saapunut, mutta sitä ei ole vielä kirjattu sisään. Tämä suoritetaan yleensä 24 tunnin kuluessa.

Kyllä. Kun kokoonpano on diagnosoitu, teknikko lähettää sinulle ilmoituksen.

Teknikko vahvistaa osien hinnat. Voit maksaa osista kirjautumalla PCSpecialist-tilillesi, menemällä kohtaan "Tilauksen tiedot" ja sitten "Tilaukseni", tai voit maksaa puhelimitse. Puhelinnumeromme on 09 4245 9144.

  • Pöytätietokoneet - tarjoamme päivityksiä kaikkiin ydinkomponentteihin paitsi emolevyihin ja koteloihin. Prosessoreja voimme päivittää vain, jos emolevysi tukee tällä hetkellä tarjoamiamme prosessoreja.
  • Myös suurin osa kannettavistamme voidaan päivittää prosessoria ja näytönohjainta lukuun ottamatta, sillä ne on yleensä juotettu kiinni tietokoneen runkoon.

Kirjaudu sisään PCSpecialist-tilillesi ja mene kohtaan "Päivitykseni".

Kyllä, voit ostaa osat meiltä ja asentaa ne itse. Mikäli et ole varma miten asennus tehdään, voit lähettää tietokoneesi meille ja asennamme uudet komponentit puolestasi ja varmistamme niiden toimivuuden.

Toisin kuin useimmat tietokonevalmistajat, me sallimme sinun avata kotelon ja asentaa omia komponenttejasi, ilman että takuusi raukeaa. Mikäli asennat ne oikein etkä vaurioita tietokonetta omien komponenttiesi asennuksen aikana tai sen seurauksena, takuusi on edelleen voimassa. Emme tarjoa minkäänlaista tukea näille komponenteille niiden asennuksen tai käytön aikana, ja kaikissa omista komponenteistasi aiheutuneista takuupalautuksissa työstä ja palautusmaksuista veloitetaan. Jos sinun täytyy palauttaa tietokoneesi meille mistä tahansa syystä, suosittelemme poistamaan nämä komponentit, sillä meitä ei voida pitää vastuussa niistä.

Täydet tiedot takuuvaihtoehdoistamme, mukaan lukien mitä niihin sisältyy ja mitä ei, löytyvät täältä.